11 september 2013

Nailart: Pinquin

Dit keer heb ik een leuke pinquin nail art gemaakt.

Dit  heb ik bij mijn vriendin Alyssa(die ook aan de site meewerkt) gemaakt. Zij houd erg van pinquins vandaar dat ik een pinquin bij haar heb gemaakt. Ik ga jullie uitleggen hoe je die pinquin kunt maken. Lezen jullie mee?

Voor deze nailart heb je niet zoveel nodig

Dit heb je nodig:

Basecoat
een witte en een zwarte nagellak voor de basis
gele nagellak
en een kwastje
topcoat
Ik heb alle nagels wit gelakt behalve die van de ringvinger. De nagel van de ringvinger heb ik zwart gemaakt. Daar komt de pinquin op.
Dan heb je een kwastje nodig en maak je met witte nagellak een half rondje bij de uiteinde van je nagels. Dit wordt de buik van de pinquin. Dan maak je met de witte nagellak 2 rondjes boven de buik dat zijn de ogen. Dat kan je bijvoorbeeld met een dotting tool doen of met een saté prikker Vervolgens heb ik de snavel en de pootjes gemaakt. Voor de snavel maak je een omgekeerd driehoekje en voor de pootjes maak je een streepje met een kwastje of een half rondje voor wat grotere pootjes. Als laatste maak je zwarte stipjes in de ogen. En klaar is je pinguin.
De andere nagels zijn makkelijker daar heb ik gewoon zwarte nagellak gebruikt om stipjes mee te maken. En klaar zijn je nagels.
Je kunt natuurlijk ook andere kleuren gebruiken

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten