08 september 2013

Review: Catrice- Don't tell mademoiselle!

Vandaag  review ik weer een lakje van Catrice voor jullie. Dit keer van de ultimate nudes collectie. Deze zijn al vanaf maart te koop in de winkels. Ik heb hem gekocht toen het 1+1 gratis actie was bij de kruidvat. Het lakje heet Don’t tell mademoiselle! En is een beetje een bruinig kleurtje.


Op de achterkant van het lakje staat dat het voor een ultieme french-look is.  
  En dat het een high shine nagellakje is. Er staat ook op het lakje dat het bij het eerste laagje subtiel dekt en bij het tweede laagje beter dekt. Nou ik ben benieuwd!
Ik vind zelf dat hij best goed dekt na 1 laagje is het lakje inderdaad een beetje subtiel maar met een tweede laagje is het kleurtje al beter zichtbaar. Hier op de foto heb ik 3 laagjes opgedaan. Dan vind ik hem net iets mooier uitkomen. Zoals jullie zien is het inderdaad high shine nagellakje. Ik vind dit een heel mooi lakje vooral voor een nude lakje, omdat de nude lakjes meestal slecht dekken is mijn ervaring. Maar deze vind ik echt heel mooi. Deze ga ik zeker vaker dragen. Hij kost 2,99 net zoals de andere nagellakken van Catrice.

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten